10 goede redenen
om voor buitenreclame te kiezen

1
Een plaats waar uw uithangbord en uw klanten samenkomen: buitenreclame is de eerste bron van herkenning voor meer dan 8 op de 10 personen en stimuleert meer dan 1 op de 2 personen om een winkel binnen te stappen.
2
Een medium dat de perceptie van uw klanten verbetert: 53% van de consumenten beschouwt buitenreclame als een echte troef wat de informatieverstrekking van een winkel betreft.
3
Nuttige informatie voor de klant: 9 op de 10 consumenten waarderen reclameborden met een wegbeschrijving naar het verkooppunt, aanbiedingen, de openingsuren of uitzonderlijke openingsdagen.
4
Uitgelezen locaties: gun uzelf een tweede etalage op een strategische locatie langs een drukke verkeersader, in een belangrijke openbare ontmoetingsruimte, in de buurt van een winkelcentrum enz. Of waarom niet vlak bij uw concurrenten?
5
Meer klanten in uw verkooppunt: 2 op de 3 consumenten volgen naar eigen zeggen de wegbeschrijvingen op de reclameborden.
6
Creëer een buzz: verras uw klanten met een leuke reclame op straat of in een openbare ruimte zodat ze dit spontaan aan anderen doorvertellen!
7
Gegarandeerde zichtbaarheid: door het formaat van de affiches en de strategische locatie ervan kan niemand er omheen. 88% van de consumenten ziet in de laatste 30 minuten voor een aankoop een reclameaffiche.
8
Een echte overtuigingskracht: 72% van de consumenten die binnen de laatste 30 minuten een affiche hebben gezien, wil meer informatie over de afgebeelde producten opzoeken. Volgens 59% verhoogt dit de kans dat ze het product gaan kopen.
9
24/24 en 7/7: uw uithangbord is dichtbij, toegankelijk en zichtbaar. Uw campagne blijft 7 dagen op 7 zichtbaar, waardoor de mensen in uw regio er herhaaldelijk mee geconfronteerd worden.
10
De meest efficiënte reclameboodschap: we bieden de mogelijkheid om uw visual aan te passen aan de locatie, uw doelgroep of uw actie van het moment (opendeurdag, lancering van een nieuw product, opening van een nieuwe winkel enz.).
Onderscheid u van uw concurrenten met uw reclamebord: financieel toegankelijk, een zeer groot formaat op kwaliteitsvol en verlicht meubilair, een zeer lokaal medium met een zichtbaarheid van 7/7 en 24/24.
 
Bronnen:
1, 2, 3, 4: Studie CSA / Clear Channel 2012
7, 8, 9: Outdoor Media Center – Last Window of influence – juli 2011  

Facts and Figures